Ana Renkler

27 Ekim 2010 Çarşamba

Puzzle yapımı (peçete dekupaj yöntemi ile)




10 marifette gördüm bu fikri.
Ve daha görür görmez bilgisayarı bırakıp odaya geçtim.

Orjinalinde ahşap küplere yapılmıştı.
Ben evde bulduğum bi kontraplak üzerine yaptım.




Önce bir yüzünü beyaz akrilik boya ile bir kat boyadım.
Kuruyunca peçeteyi bütün halde yapıştırdım.
O da kuruyunca vernikledim.



En son olarak parçalara ayırdım.
Maket bıçağıyla kesmekte biraz zorlansam da çok sorun olmadı.


Minik parçalar,minik ellerle  evin muhtelif köşelerine taşınmaya başladı bile ;)

2 yorum:

Gamze dedi ki...

harika bir fikir ve başarılı bir sonuç:) çok beğendim. Bu peçetelerde aynı figürlerden 4 köşede bulunması puzzle açısından sorun oluyor mu? Yani ayırt ediliyor mu, karıştırılabiliniyor mu?

elif ada dedi ki...

Muhteşem olmuş. Çok ama çok beğendim. Ellerinize sağlık

Yorum Gönder

Fikrinizi bizimle paylaşın..

Related Posts with Thumbnails