Ana Renkler

26 Ağustos 2010 Perşembe

Boya kalemleri çantaya!




Bu aralar boya yapmak için deli olan bi kızım var.
Uykudan uyanır uyanmaz "bıya" diyor :)

Evde kolay,ama dışarıda da tutturuyor şu sıralar .
Biz de çok gezen her gün mutlaka bi yerlere giden bi anne-kızız :)
Bu yüzden yanımızda bulunması şart olmuştu boyalarımızın :))



Bu kurbişli kumaştan sadece minik bir parça kalmıştı elimde.
İlla inat ettim onu kullanıcam diye.



Ama ne yazık ki dikiş bitip boyaları içine koyunca anladım,meğer kumaş küçük gelmiş :(
Minicik yere tüm boyaları sığdırıcam diye aralıkları kısa tutmuştum,ama kumaşı kastırdı boyalar.
Aslında çok sıkıntı yok kullanımda,hatta boyaların çantaya asla dökülmeyeceğine eminim bu şekilde :)
ama görüntü canımı sıktı.

Neyse..
Güle güle kullanalım kızımla :))



4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok pratik,elinize saglik,cok begendim ben...

sevgiler...

Tiryaki dedi ki...

tesekkürler terazi kızı ;)
kullanmaya başladık ve kesinlikle cok işimize yarıyor.

Utku'nun annesi dedi ki...

Harika bi çözüm olmuş elinize sağlık
sevgiler

Tiryaki dedi ki...

Utku'nun annesi,
çok tesekkürler..

Yorum Gönder

Fikrinizi bizimle paylaşın..

Related Posts with Thumbnails